|
|
Afholdelse af ordinær generalforsamling
Jf. vedtægterne afholdes der hvert år i april måned ordinær generalforsamling i Greve Jagtforening.
|
Ordinær generalforsamling
2025 i Greve Jagtforening
Der afholdes ordinær generalforsamling i Greve Jagtforening onsdag den 23. april, kl. 19.30 i foreningens lokaler på Kappelevvej 37, Greve.
Generalforsamlingen er åben for medlemmer som ikke er i kontingentrestance samt, hvem bestyrelsen måtte indkalde jf. vedtægternes §10.
Dagsorden
1. Velkomst
2. Valg af dirigent og referent
3. Formandens og bestyrelsens beretning
4. Fremlæggelse af regnskab 2024 til godkendelse
5. Indkomne forslag
6. Kontingenter
7. Valg til bestyrelsen
8. Valg af to suppleanter
9. Valg af revisor og en revisorsuppleant
10. Eventuelt
Mht. frister, bestyrelsesposter m.m. henvises til vedtægterne.
Regnskab vil kunne rekvireres af foreningens medlemmer ved udfyldelse af nedenstående blanket.
Bestyrelsen - 6. april 2025
|
Orientering vedr. indkomne forslag og opstillede kandidater
Der er pr. den 16. april 2025 modtaget følgende forslag til behandling på den ordinære generalforsamling.
Forslag-1: Bestyrelsen foreslår: at Henrik og Anya bytter roller i bestyrelsen således, at Anya overtager kassererposten og Henrik fortsætter som almindeligt medlem af bestyrelsen. Valgperioderne følger rollerne og Henrik er således på valg i 2026 og Anya i 2028.
Ovennævnte forslag er afstemt med juridisk afdeling i Danmarks Jægerforbund.
Forslag-2: Per Knudsen foreslår: at der etableres opførelse af tre stk. flagstænger på plateau for enden af volden langs terrassen mod p-pladsen.
Forslag-3: Per Knudsen foreslår: at der etableres "socialt" grillsektion på terrassen + at der i samme omgang opsættes vinduer i gavlene på terrassen ind mod klubhuset.
Ovennævnte punkter vil blive uddybet på generalforsamlingen.
Bestyrelsen, 19. april 2025
|
|
|
|
Greve Jagtforening - Et godt sted at være... |
|
Fredag 02 Maj 2025 Uge:18